kecárna:dolanky.svet-stranek.cz
kecárna
pište bojovníci
20. listopadu 2011 v 12:24
elva
Zdravím.Na Dolánkách jsem byl v rocích1978 až1980.p.M.Hedvík by mohl znát některé naše mladé,popřípadě i lampasáky ,kteří se za mé ery vyskytovali na Dolánkách a na letišti.Za mého pusobení tam naší rotě velel Šaňo Fodor /naskutečný vůl/.Byl ještě za Vaší služby velitelem roty? Zajimalo by mě jestli zůstal stejným volem i když se lampasák nemůže změnit.
15. listopadu 2011 v 10:23
Martin Hedvik
1. listopadu 2011 v 14:45
Martin Hedvik
Mam až do 15.11. dovču,tak relax

28. října 2011 v 17:21
ladyk
28. října 2011 v 15:57
Martin HEDVIK
26. října 2011 v 17:52
Martin Hedvik
Tak co je nového ve světě?

21. října 2011 v 10:24
Martin Hedvik
16. října 2011 v 13:19
Martin Hedvik
Tak tohle se za nás nestalo,byla ještě jiná doba.S místním JZD spolkem jsme vycházeli dobře,když se při deštích zatápěl bunkr tak celonoční vylévání z jímky vedle bunkru kbelíky na provaze nestačilo jezdil fekál a za pár kanďáků nafty cecali a cucali,za nás nebylo ponorné čerpadlo,jen lidská síla.Jak se za Vás realizovalo stravování na RVS a nákupy?

13. října 2011 v 22:56
ladyk
12. října 2011 v 12:01
Martin HEDVIK
12. října 2011 v 10:29
Ruda
Já chtěl taky na vojně k řidičům, od mala jsem zatíženej na Tatry, jakmile k nám přijela z roty Ventra, tak jsem ji aspoň v areálu otáčel :-) a jednou jsem se projel taky po areálu s V3S/R-140 co jsem měl na sebe. Řidičák "C" jsem si nakonec dělal až dlouho po vojně a občas se do Tatry i dostanu

11. října 2011 v 09:43
Martin Hedvik
Bude dnes někdo na spojení? Nebo bude na

6. října 2011 v 18:51
Martin Hedvik
To jste tedy měli docela pohodu,3 tř.jsem musel udělat za půl roku v Popradu a pak na letišti 2 a za nějaký čas 1,byla šance i na M-mistr. Vše bylo finančně ohodnoceno a bralo se za měsíc kolem 130 Kč. Nejvíce mi vadilo a to v Popradu na péešce pochodování a zpěv o soutěžní místa.Já jsem byl přímo školen na R 118 a dálnopis,na RVS jsem se musel naučit všechny ostatní vysílačky,základní opravy,ladění atd.větší opravy zajišťovali dílny. Dále obsluha elektrocentrál a údržba telef.komunikace.Jako elektromechanik jsem to zvládal dobře,hořší to měli tesaři a zedníci přeškolení na spojaře,vše za ně udělat.Můj sen byl na vojně řidič,ale nesplnilo se to. Volant až po vojně,skoro do dnešní doby-nyní jsem už relt.v klidu.Jsem dnes v rachotě.
6. října 2011 v 16:59
Ruda
6. října 2011 v 13:23
Martin Hedvik
Tato tech.dok.k RDS na Dolánkách byla,učil jsem se z nich na zkoušku na 1.třídnost a to i na jiné stanice-přijímače-dálnopisy.Dneska už z toho po těch letech bych asi neuspěl,jako dřív.

6. října 2011 v 09:32
Ruda
Ať vzpomínám jak vpomínám, tak takovou příručku jsem asi na vojně ani neviděl :-) co jsem o vysílačkách věděl jsem věděl od starejch

5. října 2011 v 23:05
Homer
Prodám: Technická dokumentace československých vojenských vysílaček R-140 (1+2 díl), R-134 (1+2 díl), R-138 (1+2 díl), R-309 (popis, údžba, opravy), R-111 (běžné a střední opravy), PSZ-1. Foto zašlu. Kontakt
homs@atlas.cz Dohodnem se.
3. října 2011 v 22:53
Martin Hedvik
1. října 2011 v 18:29
Martin Hedvik
Zdravím spolubojovníky,když je tak hezky-rád vzpomenu na tuto dobu před mnoha lety,když jsme nastupovali na Dolánky po péešce v Popradu.Dlouhá noční cesta ze Slovenska do Prahy speciálním vlakem s kádéčkem v polní a samopal na krku. Pak do Žatce vlakem a V3S na rotu na letišti.Zde jen jednu noc a pak nás transportovali na odloučená stanoviště.Jedna noc na letišti ukázala,jaká je zde mazácká vojna,říkal jsem si že zde je to nesnesitelné a to jsem netušil že může být i hůř!Za nás na hláskách panovala pro nové mechaniky docela pakárna,o tom se nedá psát-jen povídat. Ale po půlroce se svět změnil v pohádku,ráj na vojně. Vše je jen a jen v lidech!Další podzim již jako --SUprák--to nemělo chybu.Tak zas další úryvek ze vzpomínek někdy příště!!!

30. září 2011 v 21:38
Ruda
Ahoj Láďo, dorazily Ti ty fotky ode mne?